کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
کلیه سوالات مربوط به ویزای توریستی در یک تاپیک
سلام دوستان
وقتتون بخیر
من یک وقت سفارت جهت در خواست ویزای توریستی در دبی در تاریخ 20june,2018 9:00GST دارم که تو اون تاریخ نمی تونم برم.اگر کسی خواست پیام بده
پاسخ
تشکر کنندگان:
سلام کسی ویزا گرفته
پاسخ
تشکر کنندگان:
سلام الان وقت ويزاي توريستي اصلا ميدن به ايرانيها؟؟؟كسي تا حالا ويزاي گرفته به تازگي يا نه؟؟؟؟
پاسخ
تشکر کنندگان:
من، امروز كيس مهاجرتي مادرم رد شد. الان داشتم ويزاي توريستي رو نگاه ميكردم. به نظر من بايد با فونت درشت،، بالاي سايت بنويسند، ورود ايراني هايي كه براي اولين بار به امريكا مياند، امكان پذير نيست. سه بند waiver رو كه تو سايت نوشته، نداريد، وقت خودتون رو تلف نكنيد
منم مثل شما خيلي ناراحتم ولي بايد با واقعيت روبرو شد و از روش هاي معمول، فاصله گرفت.
ا
پاسخ
تشکر کنندگان:
Salam Mishe tozih bedin sharayete ferestadane davatnamaro lotfan.
پاسخ
تشکر کنندگان:
سلام به همه دوستان.

من خانمم متولد آمریکا هست (پاسپورت آمریکایی داره) ولی اصلا اونجا زندگی نکرده و پرونده مالیاتی نداره و فقط 2 بار کوتاه رفته.
یکم پیش برای 2 تا بچمون ( 2.5 ساله و 4.5 ساله ) برای ویزای توریستی آمریکا از طریق دبی اقدام کردیم و جالب اینه که ما کلی مدارک از کار آزاد خودم تا حساب های بانکی و کلی چیز دیگه برده بودیم و حتی یک نگاه هم به اون ها نکرد و فقط کارت معافیت سربازی من و پاسپورت خانمم رو چک کرد و هیچ کدوم از مدارک دیگه که خیلی زیاد بودن رو حتی یک نگاه هم نکرد. روز مصاحبه بچه ها رو ریجکت نکردن ولی فرم  221(g) دادن و گفتن از طریق ایمیل اطلاع میدن و نیاز به بررسی بیشتر هست. همون روز ایمیل اومد و یک سری اطلاعات رو خواستن که سریع براشون ارسال کردیم ولی ایمیل کانفرم رسیدن اطلاعات به دستشون 3 روز بعد اومد و در ایمیل گفته شد که کیس شما برای بررسی بیشتر رفته (AP) و ممکنه روز ها و یا ماه ها و یا بیشتر طول بکشه. ولی 2 روز بعد ایمیل اومد و ویزا رو دادن به بچه ها. الانم پاسپورت ها رو ارسال کردیم که مهر ویزا بخورن.

الان یک سوال دارم ممنون میشم اگه کسی تجربه و یا اطلاعاتی داره راهنمایی کنه ...

خانمم الان با 2 تا بچه کوچیک داره میره یکم نگرانش هستم و سخت هست تنهایی رفتن براش. اگه من درخواست ویزای توریستی کنم مثلا از ارمنستان برای آمریکا که می خوام با خانمم که سیتیزن آمریکا هست و 2 تا بچه هام که ویزای آمریکا دارن برم و همراهشون باشم که تنهایی در نگهداری بچه ها در سفر فشار نیاد بهش, شانسی برای گرفتن ویزا دارم ؟
اینم اضافه کنم حدود 10 سال پیش اقدام کردیم برای مهاجرت آمریکا و زمانی که قبول شدیم و فقط وقت مصاحبه مونده  بود متاسفانه کلا در چند سال پشت سر هم مشکلات خیلی زیادی پیش در زندگیمون و اتفاقات بدی برامون پیش اومد که پرونده مهاجرت من تا این لحظه Hold هست و باید برای فعال کردن مجدد FBI check بشم و بعد برم برای مصاحبه.

آیا با شرایطی که گفتم, شانسی برای گرفتن ویزای توریستی برای آمریکا ( بیشتر ترجیح میدم ارمنستان یا آنکارا باشه تا دبی, چون دبی با ایرانی های بزرگ سال خیلی سخت گیری میکنن و برای بچه ها یکم بهتر بررسی می کنن ) دارم ؟

ممنون میشم اگه کسی اطلاعی داره راهنمایی کنه.
پاسخ
تشکر کنندگان:
سلام
نمی دونم جای درستی سوال می پرسم یا نه اگه کسی بخواهد مهاجرت کنه اینکه به کشور های دیگه (اروپایی و ....)سفر داشته باشه در اینکه به عنوان مهاجر قبولش کنند تاثیر داره؟
پاسخ
تشکر کنندگان:




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان