کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
سوالات غیرمرتبط با موضوعات موجود برندگان 2014
تعداد نفرات همراه رو کجا نوشته ؟ برای من چیزی جز مشخصات خودم ننوشته

سلام میشه بگید تعداد نفرات رو کجا زده؟ ماله من فقط مشخصات خودمه
Smile من مییییرممممممممم

کیس نامبر**2014AS000035
-تعداد افراد کیس 3 نفر-- ارسال فرم ایمیل - سفارت ایروان -ویزا یک ضرب Big Grin- مقصد : El Dorado Hills, California
تشکر کنندگان: KIMIA2005
(2013-05-03 ساعت 08:13)ارمیتا نوشته:  ما هر دو برای ادامه تحصیل در مقطع دکتری چهار سالی هست که از کشور خارج شدیم و چون همسر من سربازی نرفته بود قبل از اومدن وثیقه 15 میلیونی گذاشت و به عبارتی معافیت تحصیلی گرفت. حالا مشکل اینجاست که چون درس همسرم امسال تموم شد و معافیت تحصیلی برای سربازییش فقط تا اخر همین امسال یعنی اسفند 92 اعتبار داره پس ما باید تا اخر همین امسال ( یا به تاریخ میلادی تا نیمه مارچ 2014) برگردیم ایران در غیر این صورت هم وثیقه رو برمیدارن هم سرباز فراری حساب میشه و جریمه و ... شامل حالش میشه. حالا سوال من این بود که چون پروسه فرستادن مدرک و نتیجه ویزا ممکنه طول بکشه چون کیس نامبر بالایی داریم و هرچی بگذره به زمان اتمام اعتبار معافیت نزدیکتر میشیم ایا ما باید همچنان در مدارک به جای سربازی از کلمه معافیت تحصیلی استفاده کنیم؟ و اگر اینطور هست اگه همه چی درست پیش بره و بتونیم ویزا رو بگیریم من شنیدم هر 6 ماه کسی که پذیرفته شده باید بره آمریکا تا بتونه گرین کارت رو حفظ کنه و حالا در این صورت چون اون موقعه همسرم سرباز میشه هم مشکل خروج از کشور داره و هم حرف ما که در مدارک نوشته بودیم معافیت تحصیلی داره نقض میشه و هر کدوم باعث ریجکت شدن Sad

ایا از دوستان اینجا کسی هست که اطلاعی در این مورد داشته باشه . ممنون میشم اگه راهنمایی بکنید. درضمن تو یکی از پستهای قدیم میخوندم که دوستی نوشته بود اگه در حال تحصیل هستید میتونید پاس سفید بگیرید و رفتنتون رو به تعویق بندازید. ایا این پاس سفید شامل ما هم میشه یا نه؟
پیشاپیش از راهنماییتون تشکر می کنمSmile
ضمن عرض تبریک باید خدمتتون عرض کنم که همسرتون باید اون قسمت مربوط به سربازی رو NO بزنه بخاطر اینکه اصلا سربازی نرفته و چونکه کیس بالایی دارید کارتون احتمالا به سال 93 میکشه.در مورد خروج از کشور هم به مشکل بر میخوره مگر اینکه تا موقع گرفتن ویزا معافیت تحصیلی رو تمدید کنید .
همسرتون مشکل خروج از کشور خواهند داشت بنابراین تا مشکلشون برطرف نشه به فکر پاس سفید هم نباشین بخاطر اینکه کسی میتونه پاس سفید بگیره که سفر اول برای فعال سازی گرین کارد رو بره و شخصا درخواست بده.
شماره کیس: 2013AS2xxx مصاحبه:dec(ابوظبی) دریافت ویزا:13 مارچ مقصد:LA
اموزش زبان با استفاده از Goenglish
(2013-05-03 ساعت 08:13)ارمیتا نوشته:  سلام به همه دوستای عزیزی که اینجا هستند و تبریک به اون دسته که شانس امسال یارشون بوده و در قرعه کشی برنده شدن. من دیروز عضو این صفحه شدم و واقعا فکر نمیکردم این همه اطلاعات راجع به لاتاری رو یک جا بتونم ببینم. خیلی ممنون از همکاری و کمک عزیزانی که وقت میذارن و با دقت جواب میدن.

راستش همسر من هم خوشبختانه در لاتاری 2014 پذیرفته شده و برای همین من از دیروز تمام تاپیک های اینجا رو خوندم و کلی اطلاعات گرفتم ولی یک سوال اساسی که برای ما پیش اومده -و من نمونه اش رو ندیدم در بین پرسشها- را میخوام مطرح کنم و امیدوارم دوستان اطلاعاتی راجع به این مسئله داشته باشن.

ما هر دو برای ادامه تحصیل در مقطع دکتری چهار سالی هست که از کشور خارج شدیم و چون همسر من سربازی نرفته بود قبل از اومدن وثیقه 15 میلیونی گذاشت و به عبارتی معافیت تحصیلی گرفت. حالا مشکل اینجاست که چون درس همسرم امسال تموم شد و معافیت تحصیلی برای سربازییش فقط تا اخر همین امسال یعنی اسفند 92 اعتبار داره پس ما باید تا اخر همین امسال ( یا به تاریخ میلادی تا نیمه مارچ 2014) برگردیم ایران در غیر این صورت هم وثیقه رو برمیدارن هم سرباز فراری حساب میشه و جریمه و ... شامل حالش میشه. حالا سوال من این بود که چون پروسه فرستادن مدرک و نتیجه ویزا ممکنه طول بکشه چون کیس نامبر بالایی داریم و هرچی بگذره به زمان اتمام اعتبار معافیت نزدیکتر میشیم ایا ما باید همچنان در مدارک به جای سربازی از کلمه معافیت تحصیلی استفاده کنیم؟ و اگر اینطور هست اگه همه چی درست پیش بره و بتونیم ویزا رو بگیریم من شنیدم هر 6 ماه کسی که پذیرفته شده باید بره آمریکا تا بتونه گرین کارت رو حفظ کنه و حالا در این صورت چون اون موقعه همسرم سرباز میشه هم مشکل خروج از کشور داره و هم حرف ما که در مدارک نوشته بودیم معافیت تحصیلی داره نقض میشه و هر کدوم باعث ریجکت شدن Sad

ایا از دوستان اینجا کسی هست که اطلاعی در این مورد داشته باشه . ممنون میشم اگه راهنمایی بکنید. درضمن تو یکی از پستهای قدیم میخوندم که دوستی نوشته بود اگه در حال تحصیل هستید میتونید پاس سفید بگیرید و رفتنتون رو به تعویق بندازید. ایا این پاس سفید شامل ما هم میشه یا نه؟
پیشاپیش از راهنماییتون تشکر می کنمSmile

سلام
تبریک بابت لاتاری

در مورد پاس سفید (Re-entry visa) بله شامل شما هم میشه

این ویزا به شما اجازه میده تا دو سال خارج از آمریکا باشید
البته باید ابتدا ویزاتون رو از سفارت بگیرید بعد سفر اولیه داشته باشید و گرین کارتتون رو حضوری بگیرید و در داخل خاک امریکا درخواست پاس سفید بدهید.

در ضمن شرایط زندگیتون رو میتونید با توجه به مهلت ورود تنظیم کنید یعنی تا حد امکان سفرتون رو عقب بندازید بعد هم با گرفتن پاس سفید و برگشت کارهای نیمه تمام رو انجام بدهید

قسمتهای مرتبط فروم بخصوص پاس سفید رو کامل مطالعه نمایید

موفق باشید
تشکر کنندگان: rouzbehdarvishi ، ارمیتا ، گل نهال ، pishahang2014 ، KIMIA2005
(2013-05-03 ساعت 08:47)asalasali نوشته:  تعداد نفرات همراه رو کجا نوشته ؟ برای من چیزی جز مشخصات خودم ننوشته

سلام میشه بگید تعداد نفرات رو کجا زده؟ ماله من فقط مشخصات خودمه
سلام.تعداد افراد رو در نامه دوم که مربوط به تاریخ مصاحبتون هست مشخص میکنند.
2013AS2xx، ارسال مدارک:آگست/تاریخ مصاحبه:فوريه آنکارا/2 نفر/كلير 8 may
انجمن مهندسین عمران مهاجرسرا
(2013-05-03 ساعت 03:04)المیرا ب نوشته:  سلام دوستان من 3 ساله مقیم هلند هستم ولی هنوز سیتیزن نشدم . امسال لاتاری برنده شدم و محل مصاحبم آمستردام . می خوام بدونم این برام مشکل ایجاذ نمیکنه؟ قضیه ی سهمیه ی اروپا چیه؟

اتفاقا شانس آوردین که از سهمیه اروپا استفاده می کنبن چون اینجوری مجبور نیستین تو صف طولانی سهمیه آسیا بمونین و خیلی سریع تر بهتون وقت مصاحبه می دن. فقط باید گواهی عدم سوء پیشینه رو هم در زمان مصاحبه از پلیس هلند بگیرین و جزو مدارکتون به افسر سفارت امریکا تحویل بدین
شماره کیس: AS201360XX، کنسولگری: ابوظبی، تعداد افراد کیس: یک نفر، مصاحبه: 2013 ,April w3 برگه آبی، کلیرنس: 9 جون (48 روزه)
تشکر کنندگان: 2014families lottery winners ، KIMIA2005 ، battosai
(2013-05-02 ساعت 21:50)mohammad fazli نوشته:  
(2013-05-02 ساعت 21:42)ulaleh نوشته:  
(2013-05-02 ساعت 21:34)mohammad fazli نوشته:  
(2013-05-02 ساعت 21:30)ulaleh نوشته:  
(2013-05-02 ساعت 15:22)mohammad fazli نوشته:  دوستان چندتا راهنمایی کلی :
1- اصلا هول نشید وقت کافی دارید
2- سریعا مدارک ذیل را ببرید برای ترجمه
شناسنامه-کارت ملی-پایان خدمت-عقدنامه-طلاقنامه-اخرین مدارک تحصیلی (از دیپلم به بالا و ریزنمرات دانشگاهی)
مدارک فوق به هیچ وجه نیاز به تاییده دادگستری ندارند. (البته اگر بخواهید در ام.ریکا ادامه تحصیل بدهید بهتر است برای مدارک تحصیلی تاییده بگیرید) اگر برای ترکیه مصاحبه میروید از هر کدام 2نسخه ترجمه بگیرید
3- فرم های ds-230 و dsp-122 را به دقت پرکنید (بهتر است به صورت تایپی پر شود برای این کار از نرم افزار اکروبات استفاده کنید که آموزش آن در امضای بنده هست)
برای تبدیل تاریخ های شمسی به میلادی از سایت time.ir استفاده کنید
4- اگر پاسپورت ندارید سریعا برای گرفتن آن اقدام کنید
5- سعی کنید فرم های خود را مطابق ترجمه ها پر نمایید (به همین خاطر عرض کردم مدارک خود را سریعا ترجمه کنید)
6- در ترجمه ها حتما تاریخ های اشاره شده را چک کنید که مبادا اشتباه تایپ شده باشد همچنین املای اسامی
7- سریعا در کلاس زبان ثبت نام کنید
8- زمانی که برای گرفتن عکس تشریف میبرید حتما فایل عکس را از عکاسی بخواهید (معمولا 5 ~ 6 تومن میگیرن فایل jpg عکس را در اختیارتان میگذارند)
9- بهترین و مطمئن ترین راه ارسال مدارک به KCC از طریق ایمیل است - حتما از آن استفاده نمایید.
10- بعد از پر کردن فرمهایتان حتما آنها را پرینت گرفته و با دقت اطلاعات وارد شده را چک نمایید

فعلا این ها مد نظر داشته باشید تا بعد
موفق باشید

چه مدارکی را از طریق ایمیل میشه فرستاد؟
دوست عزیز
شما فقط فرم ds-230 و dsp122 به همراه فایل عکست و نامه قبولیت را برای kcc میفرستی. همین

من خودم US هستم اما پدرم که برنده شده ایرانه. من میتونم براش پر کنم و بفرستم یا خودش باید بفرسته؟
ممنون از این همه کمک.
چرا که نه؟؟؟
فرمها را با دقت پرکن. از این سایت کمک بگیر که فیلدها رو اشتباه پر نکنی چون مهمترین مرحله در لاتاری همین کاره. در مورد عکس هم مطابق با راهنمای سایت لاتاری باید عکسها گرفته بشه. در مورد مادرتان عرض کنم چنانچه میخواهند با حجاب عکس بگیرند حتما بایستی گوشهایشان در عکس دیده شود. بهترین منبع
http://www.travel.state.gov/visa/visa_4756.html

نه دوست عزیز
برای کسانی که بدون حجاب هستند باید گوش‌ها کاملا مشخص باشه، بدون عینک و کلاه و...
یادمه نوشته بود کسانی که از کلاه و روسری و... به دلیل باورهای مذهبی استفاده می‌کنند، بلامانع است.
نه! آخه چجوری میشه هم عکس محجبه فرستاد هم گوش‌ها پیدا باشه؟ Big Grin نه! Wink
2013AS84xx, Abu Dhabi, w2 June, ویزای یک‌ضرب, مدارک مصاحبه, csc, سفرنامه‌ی من
مراحل آمدن Green Card
تشکر کنندگان: 2014families lottery winners ، nika ، amir82 ، KIMIA2005 ، آلیس-1980
لطفا هر كسي كه سوال مهاجرتي داره حتما تو همين تاپيك سوالش رو بپرسه كه هم بقيه استفاده كنن هم خودش از جوابي كه دريافت ميكنه مطمئن تر باشه( چون اينجا اگر جواب اشتباهي مشاهده بشه افراد مطلع باهاش مخالفت ميكنن)
هم اينكه پيام خصوصي فرستادن براي مديران و افراد باسابقه (كه معمولا افراد به دليل اعتماد بيشتر به اونها پيغام ميدن) باعث ايجاد مزاحمت براشون ميشه و چون اونها به دليل مسئوليت پذيري شون تا حد امكان جواب افراد رو ميدن، وقتشون گرفته ميشه
ممنون از همه
2013AS18xx*مقصد:L.A*مصاحبه:w1 Decآنکارا*کلیرنس 11jan*ویزا 24jan
سفرنامه * مهاجرت نامه * سؤالات آیین نامه رانندگی کالیفرنیا*اطلاعات ویزای توریستی
(2013-05-03 ساعت 09:00)hassan1358arab نوشته:  
(2013-05-03 ساعت 08:13)ارمیتا نوشته:  
ضمن عرض تبریک باید خدمتتون عرض کنم که همسرتون باید اون قسمت مربوط به سربازی رو NO بزنه بخاطر اینکه اصلا سربازی نرفته و چونکه کیس بالایی دارید کارتون احتمالا به سال 93 میکشه.در مورد خروج از کشور هم به مشکل بر میخوره مگر اینکه تا موقع گرفتن ویزا معافیت تحصیلی رو تمدید کنید .
همسرتون مشکل خروج از کشور خواهند داشت بنابراین تا مشکلشون برطرف نشه به فکر پاس سفید هم نباشین بخاطر اینکه کسی میتونه پاس سفید بگیره که سفر اول برای فعال سازی گرین کارد رو بره و شخصا درخواست بده.

خیلی ممنونم از توضیحتون. میتونم بپرسم ایا میدونید معمولا حداکثر زمانی که طول کشیده تا همه مراحل برای صدور ویزا انجام بشه ( بافرض درست بودن همه چی) برای کسانی که کیس نامبر بالا دارند ( مثلا شبیه کیس ما با حدود 6XXX) چقدر بوده تا به حال؟ بیشتر از یک سال طول کشیده ؟
تشکر کنندگان: nika ، گل نهال ، payam62 ، KIMIA2005
(2013-05-03 ساعت 01:12)aghaghia نوشته:  
(2013-05-03 ساعت 01:01)azifa نوشته:  سلام به همه
همسر من هم برنده شده امسال و کیس‌نامبرش ۳۰۰ و خرده‌ایه. این یعنی ما خیلی زود برامون وقت مصاحبه میاد؟
بعد این‌که الویت براساس فرستادن مدارکه یا اون شماره؟ در سایت نوشته بود پست: آنکارا این معنیش چیه؟

البته من خودم هم قبولی 2014 هستم ولی از پست های دوستان این طور فهمیدم که کسانی که کیس نامبرشون پایین تره زودتر به مصاحبه میرن، آنکارا هم محل مصاحبه شماست که شما می تونید به ابوظبی یا ایروان تغییرش بدین.
سلام و تبریک به شما دوست عزیز
البته که خیلی زود به مصاحبه تشریف میبرین اما میدونین که از یک اکتبر به مصاحبه ها شروع میشه موفق باشید
شماره کیس:**2013AS69 - تعداد کیس:۳نفر - کنسولگری:آنکارا -مصاحبه:هفته سوم می-ویزا:یک ضرب -اولین سفر به امریکا:۱۴ جون-مقصد:SAN JOSE
تشکر کنندگان: nika ، payam62 ، KIMIA2005
با سلام
دوستان یه سوالی داشتم مدرک من دیپلم کامپیوتر هست . دیپلم من فنی حساب میشه یعنی دیپلم 11 ساله و من توی تاپیکهای دیگه دیدم که نوشته حتما دیپلم باید 12 ساله باشه حالا تکلیف من چیه؟آیا موردی داره خودم یه دیپلم تجربی یا هر چی درست کنم و بدم دارالترجمه؟آیا موقع مصاحبه استعلام می کنند؟ممنون میشم راهنمایی کنین
C.N : 18xx # interview : 14 nov Yerevan # 1 person # clrarance#update : 28-29may#cleared 29 may#196 day

!!! Every man Dies .. .not Every man Lives
همه میمیرند اما همه زندگی نمیکنند !
تشکر کنندگان:
(2013-05-03 ساعت 11:22)kage.omid نوشته:  با سلام
دوستان یه سوالی داشتم مدرک من دیپلم کامپیوتر هست . دیپلم من فنی حساب میشه یعنی دیپلم 11 ساله و من توی تاپیکهای دیگه دیدم که نوشته حتما دیپلم باید 12 ساله باشه حالا تکلیف من چیه؟آیا موردی داره خودم یه دیپلم تجربی یا هر چی درست کنم و بدم دارالترجمه؟آیا موقع مصاحبه استعلام می کنند؟ممنون میشم راهنمایی کنین
با سلام و عرض تبریک و موفقیت
برای مشکل دیپلم می تونی برای ترم تابستون بری و برای پیش دانشگاهی ثبت نام کنی من خودم رفتم آموزش پرورش و پرسیدم میری مدرسه شبانه و ثبت نام می کنی 8 واحد بهت می دن بقیه واحدهاشم که 16 واحد میشه تا دی ماه میتونی پاس کنی و مدرک پیش دانشگاهی تو بگیری بنظر من این بهترین کار برای شماست اگه کیس نامبرتونم زیاد پایین نباشه فکر کنم بتونی به موقع بگیری
تشکر کنندگان: gbtm ، nika ، iman63ir
(2013-05-03 ساعت 11:30)hadi.nikjo نوشته:  
(2013-05-03 ساعت 11:22)kage.omid نوشته:  با سلام
دوستان یه سوالی داشتم مدرک من دیپلم کامپیوتر هست . دیپلم من فنی حساب میشه یعنی دیپلم 11 ساله و من توی تاپیکهای دیگه دیدم که نوشته حتما دیپلم باید 12 ساله باشه حالا تکلیف من چیه؟آیا موردی داره خودم یه دیپلم تجربی یا هر چی درست کنم و بدم دارالترجمه؟آیا موقع مصاحبه استعلام می کنند؟ممنون میشم راهنمایی کنین
با سلام و عرض تبریک و موفقیت
برای مشکل دیپلم می تونی برای ترم تابستون بری و برای پیش دانشگاهی ثبت نام کنی من خودم رفتم آموزش پرورش و پرسیدم میری مدرسه شبانه و ثبت نام می کنی 8 واحد بهت می دن بقیه واحدهاشم که 16 واحد میشه تا دی ماه میتونی پاس کنی و مدرک پیش دانشگاهی تو بگیری بنظر من این بهترین کار برای شماست اگه کیس نامبرتونم زیاد پایین نباشه فکر کنم بتونی به موقع بگیری
ممنون ولی میخوام بدونم اگه خودم اقدام کنم و یکی همینطوری درست کنم مشکلی پیش میاد؟چون کیس نامبر من پایینه2014AS000018**.اگه مشکلی پیش نمیاد خودم یه دیپلم درست کنم یکی از دوستان توی اول همین پست هم گفته بود که احتیاجی به مهر دادگستری برای مدرک تحصیلی نیست
C.N : 18xx # interview : 14 nov Yerevan # 1 person # clrarance#update : 28-29may#cleared 29 may#196 day

!!! Every man Dies .. .not Every man Lives
همه میمیرند اما همه زندگی نمیکنند !
تشکر کنندگان: KIMIA2005 ، sarax2013x
سلام یه سوال این شماره کیس نامبر آیا در قبولی بعدی کمک میکنه یا فقط و فقط یه شمارست؟

در صورت قبولی در مصاحبه از 5 سال حداقل چند سال باید در آمریکا لقامت داشته باشیم تا ویزا بدند؟

برای مصاحبه یا احتیاج به زبان قوی هست؟ آیا ممکنه بخاطر زبان کسی رو رد کنند اصولا مصاحبه برای چی هست چی میخوان؟
تشکر کنندگان: KIMIA2005
(2013-05-03 ساعت 10:59)ارمیتا نوشته:  
(2013-05-03 ساعت 09:00)hassan1358arab نوشته:  
(2013-05-03 ساعت 08:13)ارمیتا نوشته:  
ضمن عرض تبریک باید خدمتتون عرض کنم که همسرتون باید اون قسمت مربوط به سربازی رو NO بزنه بخاطر اینکه اصلا سربازی نرفته و چونکه کیس بالایی دارید کارتون احتمالا به سال 93 میکشه.در مورد خروج از کشور هم به مشکل بر میخوره مگر اینکه تا موقع گرفتن ویزا معافیت تحصیلی رو تمدید کنید .
همسرتون مشکل خروج از کشور خواهند داشت بنابراین تا مشکلشون برطرف نشه به فکر پاس سفید هم نباشین بخاطر اینکه کسی میتونه پاس سفید بگیره که سفر اول برای فعال سازی گرین کارد رو بره و شخصا درخواست بده.

خیلی ممنونم از توضیحتون. میتونم بپرسم ایا میدونید معمولا حداکثر زمانی که طول کشیده تا همه مراحل برای صدور ویزا انجام بشه ( بافرض درست بودن همه چی) برای کسانی که کیس نامبر بالا دارند ( مثلا شبیه کیس ما با حدود 6XXX) چقدر بوده تا به حال؟ بیشتر از یک سال طول کشیده ؟
فکر نکنم کسی بتونه به این سوال پاسخ دقیقی بده اونم بخاطر وجود معذلی به نام کلیرنش که مثلا خودمون 74 روز منتظر بودیم.
میتونی با مراجعه به این ادرس مدت انتظار بچه ها رو ببینی: http://afsh.servehttp.com/c/

(2013-05-03 ساعت 11:50)vistac نوشته:  سلام یه سوال این شماره کیس نامبر آیا در قبولی بعدی کمک میکنه یا فقط و فقط یه شمارست؟

در صورت قبولی در مصاحبه از 5 سال حداقل چند سال باید در آمریکا لقامت داشته باشیم تا ویزا بدند؟

برای مصاحبه یا احتیاج به زبان قوی هست؟ آیا ممکنه بخاطر زبان کسی رو رد کنند اصولا مصاحبه برای چی هست چی میخوان؟

این کیس نامبر شماره پرونده شماست.ودر صورت قبولی در مصاحبه بهتون ویزا میدن که برید امریکا.برای مصاحبه نیازی به زبان انگلیسی ندارید.
تو مصاحبه فقط مدارکتون رو چک میکنن همین.
شماره کیس: 2013AS2xxx مصاحبه:dec(ابوظبی) دریافت ویزا:13 مارچ مقصد:LA
اموزش زبان با استفاده از Goenglish
تشکر کنندگان: ASALI ، ارمیتا ، امیر مهاجر ، r_ent ، amir82 ، payam62 ، iman63ir ، KIMIA2005
میشه بجای آنکارا به ابوظبی رفت؟ضمنا من کیس نامبرم 15XX هست میشه بگید نوبت مصاحبم تقریبا کی میشه؟ من پدر همسرم مقیم امریکا و سیتی زن هست مادر همسرم هم گرین کارت دارن آیا برای ما امتیاز محسوب میشه؟
Case Number: 2014AS1xxx/Interview20 NOV/Embassy:Ankara/AP
کلیرJun 9/دریافت ویزا Jul 7
ورود به امریکا بار اول 2 SEP- بار دوم 8 APR
CLAERANCE 201 Days
دریافت گرین کارت 32 روز بعد از ورود به امریکا
دریافت SSN هشت روز بعد از ورود
San Jose-CA


تشکر کنندگان: ASALI ، iman83 ، r_ent ، payam62 ، KIMIA2005




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان