کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
اقدامات احتمالی ترامپ جهت محدودیت ورود ایرانیان به آمریکا
(2017-02-24 ساعت 02:11)Eyelash نوشته:  دوستان جایی خوندید که ایا احتمال داره مصاحبه ها دوباره مثل اون دفعه لغو بشه؟؟من خواهرم 16 اسفند مصاحبه داره!مصاحبه ی ماه پیشش به خاطر دستور قبلی لغو شد و دوباره وقت مصاحبه دادن

Man dishab zang zadam moshkeli nist felan negaran nabashid faghat kjeyli shologhe
پاسخ
تشکر کنندگان: Eyelash ، Mrs.sara ، mulan1979
دوستان اين گزارش از CNN ارزش خوندن داره
از شكاف بين جامعه اطلاعاتي و مشاوران كأخ سفيد درباره اين دستور جديد ميگه
وبه نكته تو همين اوايلش ديدم اين بود كه نتونستن حمله تروريستي رو به اين ٧ كشور نسبت بدن كه باعث شده كار براشون سخت تَر بشه

http://edition.cnn.com/2017/02/23/politi...d=34821614
شماره کیس: ‎2017AS15XX‎
تاریخ رویت قبولی 10 ‎MAY‎
تعداد افراد: 2
کنسولگری: آنکارا تغییر به ایروان
تاریخ ارسال فرم: 24 May ‎‎
تاریخ مصاحبه: هفته اول ‎Nov
وضعيت: AP
آپديت:كيس اصلي ٦ فبريه و ٨ مي بوسيله ايميل، ٩ مي آپديت از kcc ١٠ مي آپديت از سمت سفارت و تبديل به or و بعد از چند ساعت كلير و دوباره ١٦ مي، ٢٦ مي بوسيله ايميل، تحويل پاسپورت به پست ٣١ مي، ١و ٢ ژوئن و در آخر ٥ ژوئن ٢٠١٧ ويزا ايشود (٢١٠ روز)
كيس همسرم آپديتها ١٠ مي، ١٦ مي، ٢٦ مي، ١ ژوئن، ٢ ژوئن، ٥ ژوئن، ٢٠ ژوئن با ايميل، ٢١ ژوئن تبديل به اور، ٢٢ ژوئن كلير ?????? و بعد از ٢٣٣ روز بالاخره همسر عزيزم هم ويزاش ايشود شد در تاريخ ٢٨ ژوئن ٢٠١٧
پاسخ
تشکر کنندگان: علیا ، mulan1979 ، mrticoen
دوستان عزیزم

از همه شما عاجزانه خواهش میکنم به جای بحثهای بی فایده شبیه چند درصد ایرانیها اونجا موفق هستند و یا خیر به اصل موضوع بپردازید. یعنی واقعن شماهایی که این بحثها رو راه میندازید حداقل اطلاع رو ندارید که تمام این بازیها سیاسی هست و برای اونها اصلن ذره ای اهمیت نداره که چند درصد ایرانی اونجا زندگی میکنن و یا موفق هستند؟ حداقل شماها که میخواین مهاجرت کنین اونم به کشور شماره یک اقتصادی دنیا کمی اطلاعات خودتونو برزو کنین و بحثهای توی تاکسی و سلمونیها رو اینجا نکنین. هر بحث الکی اینجا دیده میشه غیر از دادن اطلاعات و اخبار موثق برای این اتفاق. یک هفته دیگه بگذره 1000 صفحه داریم غیر از دو زار بحث مفید.

یکی میاد با اون یکی حال و احوال میکنه، اون یکی میاد یه شایعه میندازه و میره و پیداش نمیشه، یکی دیگه میاد میگه 3 ماه نیست و 4 ماهه، یکی دیگه میاد میگه 7 کشور شده 6 کشور، یکی میگه امارات دیگه ویزا نمیده و ایرانیها رو بیرون کرده از سفارت.....باباجان. نکنین این کارارو....میدونم هرچند دوستان قبلن گفتند و کسی هم گوش نکرد. ولی وظیفه خودم میدونم هدف تشکیل این فروم رو باز هم یادآوری کنم. امیدوارم دوستان از این به بعد بیشتر همکاری کنند ، البته "امیدوارم".

تو این مدت خبرهای زیادی اتفاق افتاد. شاید کمترینشون به مشکل ماها که اینجا هستیم ربط داشت. اما اگه عمیقتر نگاهی بندازیم متوجه میشیم که همشون نشونه تیشه به ریشه زدن آزادیها و قوانینی هست که در گذشته وضع شده و توگویی این حکومت جدید آمده که تیشه به ریشه همه آنها بزنه. از طرفی دیگه بحران در بالاترین سطح رو نشون میده و این که اقبال افکار عمومی به ترامپ و تیمش روز به روز داره به پایینترین سطح میرسه و از اون طرف مخالفت با طرحها و کارهای اون روز به روز داره بیشتر میشه. اینجا نگاهی داریم به برخی از اون حوادث که برای شما جمع آوری و ترجمه کردم که امیدوارم به دردتون بخوره. برای پیدا کردن لینک اصلی لطفن روی هر شماره که به رنگ قرمز مشخص شده کلیک کنین تا به منبع خبر هدایت بشین:

1 دستگیریهای گسترده مهاجران غیرقانونی و بدون اوراق هویت.

2 مقاومت برخی مدارس و جلوگیری از ورود پلیس مهاجرت به داخل مدرسه برای دستگیری مهاجران بدون اوراق هویتی.

3 دستگیری مادری که بدون اوراق هویت بود و در بیمارستان برای جراحی تومور بستری بود.

4 حذف کردن قانونی که به طریق اون افراد تراجنسیتی میتوانستند در مدارس از دستشویی مطابق جنس خودشون استفاده کنن.

5 مستقر شدن پلیس مهاجرت در فرودگاهها برای پروازهای داخلی و چک کردن اوراق هویتی مسافران برای پیدا کردن مهاجران بدون اوراق هویت (هرچند شاهدان گفتند به نظر دنبال موارد دیگه ای بودند).

6 بک گروند چک امنیتی شش نفر از افراد کاخ سفید رد شد و آنها مجبور به ترک کاخ سفید شدند.

7 رئیس کارکنان کاخ سفید از اف بی آی خواسته که تحقیقات درباره روسیه وترامپ رو متوقف کنه و همین چالشی برای اون به وجود آورده که حتا ممکنه به کنار گذاشتنش منجر بشه.

8 استیو بنان، رئیس مشاوران ترامپ که شخصیتی نژادپرست و جنگ طلب هست در اولین سخنرانیش گفته که همه چیز طبق برنامه پیش میره و ما داریم این سیستم رو دوباره از نو مینویسیم. او گفته اگه فکر کردین کشور رو بدون جنگ بهتون برمیگردونیم سخت در اشتباه هستین(جنگ و دعوا با نیروهای داخلی منظورش بوده). همچنین به وضوح مشخص کرده که مدیا و مطبوعات دشمن ترامپ و مخالف شماره یک اون هستند.

9 دادستان امریکا حکم قبلی اوباما در مورد زندان های خصوصی رو لغو کرد. حالا دادگاههای فدرال میتونن از زندان های خصوصی هم استفاده کنن. امری که نگرانی از بابت انجام کارهای غیر حقوق بشری رو در آن زندانها افزایش میده و برای همین هم توسط اوباما ممنوع اعلام شده بود (گفته شده صاحبان آن زندانها هم از حامیان مالی ترامپ بودند و به نوعی آنها الان جایزه اشون رو از ترامپ برای حمایت از اون گرفتند).

10 فرمانده و طراح شکار ب ن ل ا د ن گفته که حمله ترامپ به مطبوعات بزرگترین تهدید دموکراسی است و نه حضور مهاجران در این کشور.

11 در یک سال از دولت اوباما، خرج محافظت از او و خانواده اش در تعطیلات 12 میلیون دلار شد در حالی که در یک ماه اول ریاست جمهوری ترامپ این هزینه به 10 میلیون دلار رسید.

12 ترامپ میخواد ذخایر سلاحهای ه س ت ه ا ی امریکا رو گسترش بده.

13 شخصی در کانزاس سیتی در حالی که فریاد میزد از کشور من برو بیرون(فکر میکرد او اهل خاورمیانه است) به یک مهندش مهاجر هندی شلیک کرد، او را کشت و دونفر دیگه رو هم زخمی کرد.

14 وزیر آموزش (علوم) در حمایت از فزمان ترامپ در لغو استفاده از توالتهای مدارس برای دانش آموزان تراجنسیتی گفته که وظیفه اون حفاظت از دانش آموزان هست و نه حفاظت از آزادیهای شخصی.

15 اعضای کنگره در این هفته سری به حوزه های انتخابی خودشون زدند و اونجا به خصوص جمهوری خواهان با اعتراضات و فریاد مردمی مواجه شدند که از اونها میخواستند به قانون اساسی عمل کنند و به جای کارهای سیاسی وظیفه نمایندگیشونو انجام بدن. این اعتراضات بیشتر در حوزه های انتخابی جمهوری خواهان رخ داد. اعتراضاتی که خشم و ناراحتی مردم رو از چیزی که انتظارش رو داشتند و چیزی که در واقع در حال رخ دادن بود نشون میداد. از اوباماکر گرفته تا تماس ترامپ با روسیه و محدودیت مهاجرت و بازداشت مهاجران بدون اوراق هویتی. در همین زمینه هم برنی سندرز به نمایدگان گفته اگه جرئت اجرای وظیفه نمایندگی خودتونو ندارین، پس جای شما در کنگره نیست.

16 ترامپ گفته اخراجی گسترده پناهجویان عملیات گسترده نظامی است که قبلن هرگز به این گستردگی رخ نداده. در مقابل، وزیر امنیت داخلی گفته که اخراج گسترده در دستور کار نیست و این هم عملیات نظامی نیست، (تناقصی دیگر).

و اما شاید مهمترین خبری که به ما هم مربوطه، اینه که ترامپ و تیمش دارند بین آژانسهای امنیتی خودشون دنبال دلیل قانع کننده برای دادگاه میگردند تا بر اساس اون برای 7 کشور محدودیت سفر بگذارند. محدودیتی که مانع قانونی نداشته باشه و تا الان نه تنها چیزی دستگیرشون نشده، بلکه با مخالفت آژانسهای امنیتی هم مواجه شدند. برای همین هم مجبور شدند که اعلام دستور منع سفر برای این 7 کشور رو به هفته دیگه موکول کنند تا که شاید تا هفته دیگه دلیل محکمه پسندی بتونن پیدا کنند. خود این خبر به خودی خود خوشحال کننده است. خوشحال کننده از این جهت که هرچی بیشتر اونها جلو میرن و سعی میکنن به مفاد قانونی اشاره کنند، کمتر دستگیرشون میشه و قانون مانعشون میشه. از طرف دیگه، گفته شده که اونها میخوان جوابی برای مهمترین دلیل رد دستور قبلی پیدا کنند. قاضی که حکم به متوقف کردن حکم داد از دولت پرسید هیچ عملیات ت ر و ر ی س ت ی توسط اتباع این 7 کشور در امریکا رخ نداده و دلایل حکومت چیه که خوب، تیم ترامپ جوابی برای اون نداشت. برای همین هم اونها دارند سعی میکنند بگن حتا افرادی که پشتیبانی معنوی و یا مالی از این گروهها میکنن که منجر به حتا زخمی شدن امریکاییها میشه هم شامل این قانون میشه. اینجا میتونین متن خبر رو مشاهده کنین.

روی هم رفته من در کل به سرانجام حداقل کارخودمون خوشبین هستم. مطمئن هستم حتا بعد از اعلام حکم جدید بازهم شاهد رویارویی در دادگاه خواهیم بود. یادتون نره، همان قدر که تیم ترامپ تو این مدت داره سعی میکنه دلایل قانونی جمع کنه، تیم مقابل هم داره دلایل متقن و قانونی جمع میکنه و به نظر من تیم مقابل ترامپ بسیار قوی تر هستند چون پشت اونها به قانون و مفاد اون، افکار عمومی و حمایت سیاستمداران گرم هستش که مانع این حکم تبعیض آمیز خواهد شد. یادتون باشه، این گروه جدید اومدند تا گروه جدید خودشونو در کاخ سفید بنا کنند امری که حتا با مخالفت گروههای در قدرت قبلی هم مواجه شده و بازهم خواهد شد. بعید نیست حتا برای کنار زدن ترامپ و استیضاح اون، این گروهها که شاید در ظاهر منافع مشترکی هم با هم نداشته باشند، این بار با هم همکاری کنند تا ترامپ رو از قدرت کنار بگذارند، امری که هشدارش هم داده شده است. پس دوستان عزیز، نگرانی بی مورد به خودتون راه ندید. در کنار این که باید واقع بین بود، کارهای مهاجرت خودتونو طبق روال معمول انجام بدین و اون رو متوقف نکنین.

انرژی مثبت یادتون نره
شماره کیس:         2017AS*5**
تعداد نفرات:           یک نفر
پاسخ
سلام دوستان
خاطرات بسیار زیبایی برامون نوشتید میگن هر چی از ته دل بخوان همون میشه خاطره جالب من مربو ط به مادرم است یه زن قوی از ایل بزرگ که واسه خودش بسیار قدرتمند است اگر چه الان حدود 77 سالشه ولی فامیل میکنم وقتی من و خواهرم حدود 30 سال پیش کوچیک بودیم و قتی کسی از مادرم به شوخی میپرسید چرا اینقدر به این دخترا حساس و توجه داری و یا کسی از فامیل به شوخی میگفت اینا در آینده عروس ما میشن مادر با اون روحیه خاص خودش با جدیت جواب میداده که نه من دخترا مو یکی میفرستم آلمان یکی رو آمریکا جالبه بعد بیشتر سی سال خواهرم الان سالهاست آلمان است و من در آمریکا شاید همان حس قوی مادرم این سرنوشت رو برامون رقم زد با حوادثی طی چند هفته باور نکردنی فکر میکنم آرزوی درونی مادرم سرنوشت ما رو همون رو رقم زد و با قلبتان زندگی کنید . دوست دارم و میدونم همتون خواهید آمد .
کیس  ir1
درخواست   اولیه اردیبهشت 94
اپروو ال مهر 94
نامه nvc آذر 94
ارسال مدارک به nvc دی 94  _7 ژانویه 2016
ایمیل تایید مدارک ازnvc   -فبریه 26-2016

90 روز گذشت و تاریخ 12 ژولای وقت مصاحبه آنکارا
136 روز از تاریخ تکمیل تا روز مصاحبه
ویزا   یه ضرب   چه خاطره آرامی از آنکارا
------------------------------------------------------☆☆
ورود به آمریکا 2 سپتامبر
منتظر گرین کارت و دریافت توسط پست در 7 نوامبر سال 2016 تمام
شاید روزگاری دلم واسه این انتظارها و سختیها حتی تنگ بشه

.......
میدونم که میگذره
فقط کاش اینقدر سخت نگذره که شادی یادمون بره
پاسخ
(2017-02-24 ساعت 01:51)fb2016 نوشته:  
(2017-02-24 ساعت 01:31)msr839 نوشته:  ⭕️فاکس‌نیوز:
?در فرمان مهاجرتی جدید ترامپ، سودان از فهرست کشورهایی که ورود اتباع آنها به آمریکا ممنوع است، حذف شده است.

كاش ماهم حذف ميشديم ?

تمام كشورها هم حذف بشن ايران پرقدرت تو اين ليست ميمونه
خيالتون راحت
اگه واقع بينانه بخواين نگاه كنين اون ٦ تا كشور هم پاسوز ايران شدن، تمام اين فشار ها از سمت كشورهاي عربي (علي الخصوص عربستان) و صيهونيست هاست (كه اتفاقاً كلي هم سرمايه دارن تو آمريكا) فشار اصلي بايد به ايران وارد ميشد كه خب نميشد فقط اسم ايران رو تو ليست بيارن الكي اومدن ٦ تا ديگه رو هم اضافه كردن ( البته شما سوريه و عراق رو هم ايران فرض كنيد چون عملاً تحت يك رهبري دارن كنترل ميشن?)
امسال به طور مثال براي كيس لاتاري بيشترين برنده از ايران بوده با ٤٥٠٠ برنده كه با خانواده هاشون ميشن تقريباً ١٠٠٠٠ نفر
بقيه كيسها رو هم اضافه كنيد با اين ban ترامپ ٥٠٠٠٠ نفر از ايران رو مستأصل خواهد كرد كه رقم كمي نيست
البته كه با اين فشارها ذره اي نميتونه تو سياست خارجي ايران تغيير ايجاد كنه
چند روز پيش تو يه جمعي بودم بحث حكم ترامپ شد يه برادر بسيجي داشت گلوي خودشو پاره ميكرد كه خدا كنه حكم بده و در جهنم بسته بشه
از نظر تندروها آ م ر ي ك ا جهنمه!
به نظر من از گمانه زني ها بپرهيزيد و اين يك هفته رو هم با آرامش طي كنيد تا حكم جديد بياد
اندكي صبر حكم نزديك است
امروز تهران هواش خيلي خوبه
من ميخوام برم چينگر دوچرخه سواري

پاسخ
تشکر کنندگان: gbtm ، yami ، sce ، mrticoen
(2017-02-24 ساعت 09:54)mostafa2017 نوشته:  دوستان عزیزم
".

تو این مدت خبرهای زیادی اتفاق افتاد. شاید کمترینشون به مشکل ماها که اینجا هستیم ربط داشت. اما اگه عمیقتر نگاهی بندازیم متوجه میشیم که همشون نشونه تیشه به ریشه زدن آزادیها و قوانینی هست که در گذشته وضع شده و توگویی این حکومت جدید آمده که تیشه به ریشه همه آنها بزنه. از طرفی دیگه بحران در بالاترین سطح رو نشون میده و این که اقبال افکار عمومی به ترامپ و تیمش روز به روز داره به پایینترین سطح میرسه و از اون طرف مخالفت با طرحها و کارهای اون روز به روز داره بیشتر میشه. اینجا نگاهی داریم به برخی از اون حوادث که برای شما جمع آوری و ترجمه کردم که امیدوارم به دردتون بخوره. برای پیدا کردن لینک اصلی لطفن روی هر شماره که به رنگ قرمز مشخص شده کلیک کنین تا به منبع خبر هدایت بشین:

1 دستگیریهای گسترده مهاجران غیرقانونی و بدون اوراق هویت.

2 مقاومت برخی مدارس و جلوگیری از ورود پلیس مهاجرت به داخل مدرسه برای دستگیری مهاجران بدون اوراق هویتی.
بیشتر اونها جلو میرن و سعی میکنن به مفاد قانونی اشاره کنند، کمتر دستگیرشون یشه
.
.
.
. اینجا میتونین متن خبر رو مشاهده کنین.


انرژی مثبت یادتون نره


احسنت برادر

ممنون از اطلاعات دقیق و منابع خبری که لینک دادی بهش

توی این مدت تنها پست با ارزشی بود که خوندم.
حدود ۱۷ تا خبر و اطلاعات قوی به همراه منابع آنها

Gooooooood Job!

♥برادر+خواهر بزرگم←سیتیزن(19سال)
♥خواهر وسطی← برنده لاتری 2015←کیس نامبرش 4000←خودش یکضرب، شوهرشcleared
♥خواهر کوچک←اقدام از طریق پدرم( زیر21سال)
♥پدر مادرم←در شرف سیتیزن شدن
★★★      خودم:سال ۲۰۱۲ از طریق مهاجرت خانوادگی گروه F4اقدام کردم. (اااااگر شانس باشه ۸سال دیگه آمریکام!!!)
 توریستی(امریکا)2014 از انکارا ریجکت(منو همسرم)
توریستی(امریکا)۲۰۱۷ از دبی(خودم تنها) بازم ریجکت
 توریستی(امریکا) ارمنستان سال ۲۰۱۸ریجکت

توریستی فرانسه:۲۰۱۷ ریجکت
توریستی جمهوری چک ۲۰۱۸ ریجکت
انسان با Hope زندس

پاسخ
(2017-02-24 ساعت 07:42)ziziii نوشته:  
(2017-02-24 ساعت 04:23)Eyelash نوشته:  
(2017-02-24 ساعت 04:19)kimia2016 نوشته:  دوستان سفارت آنكارا تمامي وقت ها را كنسل كرده . روز دوشنبه ٢٠ فوريه يكي از دوستان خودم تا درب سفارت رفتند اما از ورود إيراني ها جلوگيري كردند .اين موضوع كاملا مستند است

دبي چي؟ من خواهرم ايميل گرفته از سفارت  براي ١٦.

eeeee dooste aziz chera shaye dorost mikonin?????!!!!!!!!
man khodam 21 Feb. mosahebe dashtam.
az vorude hichkas jelogiri nashod. chandin case khanevadegi visa gereftan. az man resume khastan chon hamraham nabud goftan ke barashun befrestam.
asabam khurd shod baske ba khabare bi paye asas ba ehsasate baghiye bazi mikonin esmesham mizarin khabare mostanad!!!!
alan age man mosahebe narafte budam ba en harfe shoma az stress mimordam.
nakonin enkaro ba baghiye!

به این عزیز هم وطن چی بگم؟! به قول معروف هم از غریبه که اقای ترامپ باشه میخوریم و هم از خودی!
پاسخ
تشکر کنندگان: Mrs.sara ، ziziii
(2017-02-24 ساعت 10:22)Eyelash نوشته:  
(2017-02-24 ساعت 07:42)ziziii نوشته:  
(2017-02-24 ساعت 04:23)Eyelash نوشته:  دبي چي؟ من خواهرم ايميل گرفته از سفارت  براي ١٦.

eeeee dooste aziz chera shaye dorost mikonin?????!!!!!!!!
man khodam 21 Feb. mosahebe dashtam.
az vorude hichkas jelogiri nashod. chandin case khanevadegi visa gereftan. az man resume khastan chon hamraham nabud goftan ke barashun befrestam.
asabam khurd shod baske ba khabare bi paye asas ba ehsasate baghiye bazi mikonin esmesham mizarin khabare mostanad!!!!
alan age man mosahebe narafte budam ba en harfe shoma az stress mimordam.
nakonin enkaro ba baghiye!

به این عزیز هم وطن چی بگم؟! به قول معروف هم از غریبه که اقای ترامپ باشه میخوریم و هم از خودی!

منكه نميدونم ديگه چي بگم، واقعا قابل تحمل نيست ديگه . ما ميومديم تَو اين سايت كه اطلاعات بيشتر كسب كنيم اما متاسفانه هر روز داره متشنج ميشه جو برخلاف ميلم دارم مجبور ميشم كه ديگه تَو اين سايت نيام براي ارامش خودمم كه شده. نميدونم چرا مديران و أدمين سايت جلوي اين اخبار و كاربراني كه اينجوري مشغول شايعه پراكني هستن و نميگيرن و بلاكشون نميكنن.
پاسخ
تشکر کنندگان: Mrs.sara ، ziziii ، bhb32 ، Nooshin1361 ، Sudeh ، mrticoen
(2017-02-24 ساعت 11:34)vanima نوشته:  
(2017-02-24 ساعت 10:22)Eyelash نوشته:  
(2017-02-24 ساعت 07:42)ziziii نوشته:  eeeee dooste aziz chera shaye dorost mikonin?????!!!!!!!!
man khodam 21 Feb. mosahebe dashtam.
az vorude hichkas jelogiri nashod. chandin case khanevadegi visa gereftan. az man resume khastan chon hamraham nabud goftan ke barashun befrestam.
asabam khurd shod baske ba khabare bi paye asas ba ehsasate baghiye bazi mikonin esmesham mizarin khabare mostanad!!!!
alan age man mosahebe narafte budam ba en harfe shoma az stress mimordam.
nakonin enkaro ba baghiye!

به این عزیز هم وطن چی بگم؟! به قول معروف هم از غریبه که اقای ترامپ باشه میخوریم و هم از خودی!

منكه نميدونم ديگه چي بگم، واقعا قابل تحمل نيست ديگه . ما ميومديم تَو اين سايت كه اطلاعات بيشتر كسب كنيم اما متاسفانه هر روز داره متشنج ميشه جو  برخلاف ميلم دارم مجبور ميشم كه ديگه تَو اين سايت نيام براي ارامش خودمم كه شده. نميدونم چرا مديران و أدمين سايت جلوي اين اخبار و كاربراني كه اينجوري مشغول شايعه پراكني هستن و نميگيرن و بلاكشون نميكنن.

منم با شما موافقم ، بخدا جدیدن اینجا فقط استرس زا شده ، قدیم عالی بود .
این شایعه ها چیه . من الان انکارا هستم و دوشنبه مصاحبه دارم .
بجای اینکه کمک کنن به همدیگه ، فقط استرس وارد میکنن برخی هموطنها
برخی هم فقط میخان اطلاعاتشون رو به زور به همدیگه تلقیح کنن .
‎CR1
‎Ankara‎
شروع پرونده 8 ژانویه ‎2016‎
اپرو 25 جون 2016
نقص مدارک   22 اکتبر‎2016 ‎
ایمیل تایید مدارک  23 دسامبر 2016
دریافت ایمیل مصاحبه 30دسامبر 2016
تاریخ مصاحبه  آنکارا   27feb2017
نتیجه  AP
آپدیت  28feb و 2march
مصاحبه دوم 3march 2017
ایشود  3march 2017
تحویل گرفتن پاسپورت و ویزا از پست 4march 2017
ورود به آمریکا 5march 2017
دریافت گرین کارت 10 روز بعد از واریز مبلغ 220 دلار
پاسخ
تشکر کنندگان: ziziii ، bhb32 ، Nooshin1361 ، m_baghaei ، Sudeh ، mrticoen
(2017-02-24 ساعت 11:44)Mrs.sara نوشته:  
(2017-02-24 ساعت 11:34)vanima نوشته:  
(2017-02-24 ساعت 10:22)Eyelash نوشته:  به این عزیز هم وطن چی بگم؟! به قول معروف هم از غریبه که اقای ترامپ باشه میخوریم و هم از خودی!

منكه نميدونم ديگه چي بگم، واقعا قابل تحمل نيست ديگه . ما ميومديم تَو اين سايت كه اطلاعات بيشتر كسب كنيم اما متاسفانه هر روز داره متشنج ميشه جو  برخلاف ميلم دارم مجبور ميشم كه ديگه تَو اين سايت نيام براي ارامش خودمم كه شده. نميدونم چرا مديران و أدمين سايت جلوي اين اخبار و كاربراني كه اينجوري مشغول شايعه پراكني هستن و نميگيرن و بلاكشون نميكنن.

منم با شما موافقم ، بخدا جدیدن اینجا فقط استرس زا  شده ، قدیم عالی بود .
این شایعه ها چیه . من الان انکارا هستم و دوشنبه مصاحبه دارم .
بجای اینکه کمک کنن به همدیگه ، فقط استرس وارد میکنن برخی هموطنها
برخی هم فقط میخان اطلاعاتشون رو به زور به همدیگه تلقیح کنن .

خدارو شكر فردا و پس فردا تعطيله . شما هم نگران نكنيد خودتون و . به اميد خدا ميريد و مصاحبتون هم انجام ميشه
نوع ویزا: k1
ارسال مدارک: 2016-Jun-28
Nov-16-2016: Approve
Case Number: 09-Dec-2016
تاریخ دریافت ایمیل از سفارت : 2017-jan-09
سفارت ارمنستان-ایروان
وقت سفارت: 2-feb.2017
Status: وقت مصاحبه كنسل شد
وقت مصاحبه دوم : 09-Feb-2017
به علت نقص در فرم Ds-160 مصاحبه نهائي در تاريخ 10 فبريه انجام شد.
نتيجه مصاحبه :  AP
تاریخ های اپدیت در سایت سیس:  14 , 15 , 17 ,23 فبريه، 2 مارچ، 10 مي
تاريخ كلير:
تاريخ صدور ويزا:
ورود با امريكا:
پاسخ
تشکر کنندگان: Mrs.sara ، mulan1979 ، Nooshin1361 ، mrticoen
سلام به همگی. تابناک خبر زیر را منتشر کرده است. مگر قرار نبود تا هفته آینده صدور فرمان به تعویق بیفتد.

تابناک: ترامپ امروز فرمان اجرایی جدیدی امضاء می‌کند
رئیس‌جمهور آمریکا امروز پس از حضور در جمع حامیان پر و پا قرص سیاست‌های ضدمهاجرتی خود در مریلند، فرمان اجرایی جدید را امضاء خواهد کرد.
به گزارش فارس، برنامه روزانه کاخ سفید نشان می‌دهد که دستور اجرایی جدیدی از سری دستورات رئیس‌جمهور جدید آمریکا در راه است.
آنطور که اداره اطلاع‌رسانی کاخ سفید گفته، «دونالد ترامپ» ساعت 12 به وقت محلی (ساعت 18:30 به وقت تهران) فرمان اجرایی جدیدی را امضاء و برای اجراء، به دستگاه‌های ذیربط ابلاغ خواهد کرد. هنوز مشخص نیست که مفاد این فرمان چیست ولی مقامات کاخ سفید پیش از این قول داده بودند که فرمانی جدید برای زنده کردن فرمان ضدمهاجرتی پیشین، منتشر شود. فرمان ضدمهاجرتی ترامپ که در هفتمین روز جلوسش بر کرسی ریاست‌جمهوری امضاء شد، توسط قضات فدرال لغو شد. در فرمان قبلی، اتباع کشورهای ایران، سوریه، لیبی، سومالی، یمن، سودان و عراق به مدت 90 روز از ورود به خاک آمریکا منع می‌شدند. گفته می‌شود که در فرمان اجرایی جدید، نقائص فنی فرمان قبلی برطرف شده و مثلاً، دارندگان گرین‌کارت و ویزای آمریکا و همچنین کسانی که در هنگام امضای فرمان در مسیر هستند، از شمول فرمان معاف می‌شوند. ترامپ 2 ساعت قبل از امضای این فرمان، در اجلاس سالانه محافظه‌کاران در مریلند حاضر خواهد شد؛ جایی که تاکنون سخنرانی‌های مهیج زیادی در تقدیر از سیاست‌های بیگانه‌ستیز ترامپ ایراد شده است.
لینک خبر: http://tabnak.ir/fa/news/670735/%D8%AA%D...9%86%D8%AF
کتگوری ویزا: EB-2  زیرگروه: NIW
تاریخ مصاحبه: 16 ژوئن 2016 - آنکارا
نتیجه مصاحبه: AP
دوخطی:  29  آگوست 2016
OR شدن: 4 اکتبر 2016
دریافت ایمیل درخواست اطلاعات بیشتر: 5 اکتبر ۲۰۱۶
ارسال اطلاعات درخواستی از طریق ایمیل: 6 اکتبر ۲۰۱۶
دریافت ایمیل اتمام پروسه کلیرنس: 18 اکتبر 2016
تحویل پاسپورتها به دفتر پستی در آنکارا: صبح 24 اکتبر
ایمیل از سفارت مبنی بر دریافت مدارک: عصر 26 اکتبر
آپدیت ها: 26 اکتبر، 27 اکتبر، اول نوامبر، دوم نوامبر ، دوم نوامبر (تغییر OR به /)
Issued  :  سوم نوامبر ۲۰۱۶  
دریافت پاسپورتها از دفتر پستی: چهارم نوامبر
ورود به آمریکا: 24 نوامبر 2016
دریافت گرین کارت در آمریکا: 29 دسامبر 2016
پاسخ
تشکر کنندگان: alireza_guitar ، Saeed rezaee ، mulan1979 ، mrticoen
(2017-02-24 ساعت 13:07)shahr2831 نوشته:  سلام به همگی. تابناک خبر زیر را منتشر کرده است. مگر قرار نبود تا هفته آینده صدور فرمان به تعویق بیفتد.

تابناک: ترامپ امروز فرمان اجرایی جدیدی امضاء می‌کند
رئیس‌جمهور آمریکا امروز پس از حضور در جمع حامیان پر و پا قرص سیاست‌های ضدمهاجرتی خود در مریلند، فرمان اجرایی جدید را امضاء خواهد کرد.
به گزارش فارس، برنامه روزانه کاخ سفید نشان می‌دهد که دستور اجرایی جدیدی از سری دستورات رئیس‌جمهور جدید آمریکا در راه است.
آنطور که اداره اطلاع‌رسانی کاخ سفید گفته، «دونالد ترامپ» ساعت 12 به وقت محلی (ساعت 18:30 به وقت تهران) فرمان اجرایی جدیدی را امضاء و برای اجراء، به دستگاه‌های ذیربط ابلاغ خواهد کرد. هنوز مشخص نیست که مفاد این فرمان چیست ولی مقامات کاخ سفید پیش از این قول داده بودند که فرمانی جدید برای زنده کردن فرمان ضدمهاجرتی پیشین، منتشر شود. فرمان ضدمهاجرتی ترامپ که در هفتمین روز جلوسش بر کرسی ریاست‌جمهوری امضاء شد، توسط قضات فدرال لغو شد. در فرمان قبلی، اتباع کشورهای ایران، سوریه، لیبی، سومالی، یمن، سودان و عراق به مدت 90 روز از ورود به خاک آمریکا منع می‌شدند. گفته می‌شود که در فرمان اجرایی جدید، نقائص فنی فرمان قبلی برطرف شده و مثلاً، دارندگان گرین‌کارت و ویزای آمریکا و همچنین کسانی که در هنگام امضای فرمان در مسیر هستند، از شمول فرمان معاف می‌شوند. ترامپ 2 ساعت قبل از امضای این فرمان، در اجلاس سالانه محافظه‌کاران در مریلند حاضر خواهد شد؛ جایی که تاکنون سخنرانی‌های مهیج زیادی در تقدیر از سیاست‌های بیگانه‌ستیز ترامپ ایراد شده است.
لینک خبر:  http://tabnak.ir/fa/news/670735/%D8%AA%D...9%86%D8%AF

منم خوندم اينو
پاسخ
تشکر کنندگان:
(2017-02-24 ساعت 13:38)fb2016 نوشته:  
(2017-02-24 ساعت 13:07)shahr2831 نوشته:  سلام به همگی. تابناک خبر زیر را منتشر کرده است. مگر قرار نبود تا هفته آینده صدور فرمان به تعویق بیفتد.

تابناک: ترامپ امروز فرمان اجرایی جدیدی امضاء می‌کند
رئیس‌جمهور آمریکا امروز پس از حضور در جمع حامیان پر و پا قرص سیاست‌های ضدمهاجرتی خود در مریلند، فرمان اجرایی جدید را امضاء خواهد کرد.
به گزارش فارس، برنامه روزانه کاخ سفید نشان می‌دهد که دستور اجرایی جدیدی از سری دستورات رئیس‌جمهور جدید آمریکا در راه است.
آنطور که اداره اطلاع‌رسانی کاخ سفید گفته، «دونالد ترامپ» ساعت 12 به وقت محلی (ساعت 18:30 به وقت تهران) فرمان اجرایی جدیدی را امضاء و برای اجراء، به دستگاه‌های ذیربط ابلاغ خواهد کرد. هنوز مشخص نیست که مفاد این فرمان چیست ولی مقامات کاخ سفید پیش از این قول داده بودند که فرمانی جدید برای زنده کردن فرمان ضدمهاجرتی پیشین، منتشر شود. فرمان ضدمهاجرتی ترامپ که در هفتمین روز جلوسش بر کرسی ریاست‌جمهوری امضاء شد، توسط قضات فدرال لغو شد. در فرمان قبلی، اتباع کشورهای ایران، سوریه، لیبی، سومالی، یمن، سودان و عراق به مدت 90 روز از ورود به خاک آمریکا منع می‌شدند. گفته می‌شود که در فرمان اجرایی جدید، نقائص فنی فرمان قبلی برطرف شده و مثلاً، دارندگان گرین‌کارت و ویزای آمریکا و همچنین کسانی که در هنگام امضای فرمان در مسیر هستند، از شمول فرمان معاف می‌شوند. ترامپ 2 ساعت قبل از امضای این فرمان، در اجلاس سالانه محافظه‌کاران در مریلند حاضر خواهد شد؛ جایی که تاکنون سخنرانی‌های مهیج زیادی در تقدیر از سیاست‌های بیگانه‌ستیز ترامپ ایراد شده است.
لینک خبر:  http://tabnak.ir/fa/news/670735/%D8%AA%D...9%86%D8%AF

منم خوندم اينو

فکر کنم اشتباهه. چون توی سایت های خارجی سرچ کردم و چیزی ندیدم.
پاسخ
تشکر کنندگان:
(2017-02-23 ساعت 20:52)farzadmohajer نوشته:  
(2017-02-23 ساعت 20:46)fb2016 نوشته:  
(2017-02-23 ساعت 20:40)farzadmohajer نوشته:  شک نکنید که اگر چیزی رو واقعا از ته دل بخواین ، بهش میرسید ...
نه اینکه فقط دوسش داشته باشید ، باید عاشقش باشید ...
بزرگترین دانشمندان دنیا در گذشته و الان ، این قانون رو تایید کردن ...
همین حکم قبلی ترامپ هم برام این قضیه تکرار شد ... یادتونه من هی میومدم اینجا و میگفتم :
این حکم به یک هفته هم نمیکشه ، دقیقا بعد از گذشت ۶ روز لغو شد . خنده دار نیست ؟؟؟؟؟؟

به شما هم از الان پیشنهاد میکنم دنبال یه خونه تو سیاتل باشید . حتی قبل از اعلام نتایج ...
چون معلومه که از ته دل ، عاشق مهاجرت به آمریکا هستید ... موفق و سربلند باشید ...

اما اين دفعه ديگه مث دفعه قبل مصمم نيستين كه حكم لغو  ميشه و ميگين سه ماه بگذره بايد
اگر ۳ ماهم بگذره ، تازه میشه خرداد ... از خرداد تا مهر کلی وقته ...
البته انشاالله اگر AP نخورید و یا این قانون تمدید نشه سپتامبر هم برید مصاحبه مشکلی نیست ولی اگر AP بخوریم خدا داند..
Case Number....: 2017as5600
Case Members...: 2 Adult+1 child
Status...: Military Excemption, Private company employer
ds260.............: 15MAY 2016
Last submit......: 28JAN 2017
Embassy: Ankara-->Abu Dabi(Changed by Kcc)
Interview: 10MAY یک ضرب
Status: Current 18MAR-->Second Email 28MAR-->In Transit 28 MAR-->Ready 4 APR-->Issued 11 MAY
Destination: California
راهنمای پرکردن فرم DS260
آموزش تصویری انتخاب شعبه پستی
سفرنامه از اول تا گرفتن ویزا
پاسخ
تشکر کنندگان: kimia2016
(2017-02-24 ساعت 02:58)farzadmohajer نوشته:  
(2017-02-24 ساعت 02:44)Moh.Bahrami1989 نوشته:  دو سوم دانشمندا و دكتراي امريكايي ايرانيان؟!!!!
دوست من دو سوم؟!!!
يعني ٦٦/٦٦ درصد دانشمنداي امريكا ايرانيان؟!
من نميدونستم كه امريكا رو ما ايرانيا داريم ميگردونيم...
منم حالم بده و واقعا شرايط روحي خوبي ندارم ولي تورو خدا ديكه يه حرفايي نزنيم كه خودمون هم به خودمون بخنديم...
حالا مثلا چرا دو سوم؟ مثلا سه چهارم چرا نه؟
شما به طور كاملا اتفاقي جز اون عده اي نيسي كه فك ميكنن ايرانيا باهوش ترين مردم دنيان؟


(2017-02-24 ساعت 02:03)farzadmohajer نوشته:  یعنی شهروندان سودان از ایرانی ها امن تر هستن ؟؟؟ واقعا متاسفم ....
یادشون رفته که دو سوم دانشمندان و دکترهای آمریکا از شهروندان همین ایران تشکیل شده ...
بیشترین کار خرابی که شد سر ۲۲ بهمن هست ... اگر همچین روزی نبود احتمال حذف شدن ما هم زیاد بود
پس الان شد ۶ کشور
این نظر من نیست عزیز ‌... یه سرچ کوتاه کنید متوجه خواهید شد ...
من اسم مهندس نیاوردم ... ایرانی ها تو مهندسی حرفی برای گفتن ندارن ...

من گفتم : پزشک و دانشمند

بابا آقای فرزاد کوتاه بیا، انشاالله که راهی آمریکا بشی ولی اونجا بری خواهی دید که ایرانیها هم افرادی مثل سایرین هستند، البته شاید به خاطر مشکلاتی که تو کشورمون هست، خیلی ها به آمریکا و کشورهای اروپایی مهاجرت کردند، و ژنهای خوبمون اونجاست ولی به این معنی نیست که اکثریت دانشمنداشون رو ایرانی های تشکیل میدهند.
Case Number....: 2017as5600
Case Members...: 2 Adult+1 child
Status...: Military Excemption, Private company employer
ds260.............: 15MAY 2016
Last submit......: 28JAN 2017
Embassy: Ankara-->Abu Dabi(Changed by Kcc)
Interview: 10MAY یک ضرب
Status: Current 18MAR-->Second Email 28MAR-->In Transit 28 MAR-->Ready 4 APR-->Issued 11 MAY
Destination: California
راهنمای پرکردن فرم DS260
آموزش تصویری انتخاب شعبه پستی
سفرنامه از اول تا گرفتن ویزا
پاسخ
تشکر کنندگان: mrticoen




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان